Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

8. Ο ψεύτης βοσκός









Διαβάσαμε τον ήδη γνωστό στα παιδιά μύθο και μιλήσαμε για τα μέρη του, τίτλος, αρχή, μέση και τέλος


Μιλήσαμε για τους ήρωες και την τοποθεσία.                         

Είπαμε πως αν κάποιος θέλει να γράψει μια ιστορία στην αρχή πρέπει να αναφέρει τον ήρωα/ήρωες και τον τόπο.

Ακόμα είπαμε πως σε όλες τις ιστορίες υπάρχει ένα πρόβλημα, κάτι που απασχολεί τους ήρωες. Αυτό είδαμε πως βρίσκεται στη μέση της ιστορίας μας.
Το τέλος εντοπίσαμε πως πάντα δίνει το κλείσιμο της ιστορίας είτε αυτό είναι χαρούμενο είτε όχι.













Eδώ λοιπόν κάνω κάτι διαφορετικό με όλη την τάξη.
Τα αντικείμενα είναι δέκα.
Δέκα είναι και τα κομμάτια -λωρίδες-!

Δημιουργώ δυάδες - ή οπως βολεύει- και σε κάθε μία δίνω και μία λωρίδα.
Συμφωνούμε όλοι μαζί πως θα αρχίσουμε -διαλέγουμε εικόνα-.

Ξεκινά η πρώτη ομάδα να γράφει στη λωρίδα της.
Όταν τελειώσει την δίνει στην επόμενη που την διαβάζει και συνεχίζει προσθέτοντας στοιχεία για τη δική της εικόνα. 

Η κάθε ομάδα γνωρίζει μόνο ότι έχει γράψει η προηγούμενη!
Μαζεύω τις λωρίδες -βάζω αριθμούς όταν τις μαζεύω από τις ομάδες για να μην χάσω τη σειρά- και εκεί αρχίζει να ξετυλίγεται η ... ιστορία. 

















Φύλλο εργασίας



















μας βοηθούν οι παρακάτω εικόνες:

ΑΡΧΗ
ΜΕΣΗ



ΤΕΛΟΣ



Βλέπουμε κι εδώ: http://taksiasterati.blogspot.com/

Για το τετράδιο:







                 





"Φτιάχνω το δικό μου βιβλίο"

Εκτυπώνουμε το παρακάτω και το δίνουμε στα παιδιά.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να το εκτυπώσουμεκαι το ένα πίσω από το άλλο!




Καλύτερα να το κόψουμε και να το συναρμολογήσουμε πρώτα!

Τα κόβω και τα διπλώνω και κολλάω  πρώτα το ένα πάνω στο άλλο τα φύλλα με το κενό κουτί και τις γραμμές και έπειτα από έξω τα "τυλίγω" με το εξώφυλλο.
Αφληνουμε τα παιδιά ελεύθερα να σκεφτούν και να γράψουν την ιστορία που θέλουν.
Έπειτα ζωγραφίζουν σχετικές εικόνες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου